????

fick en kommentar angående att matilda e på dagis fast noah e magsjuk. att hon skulle vara smittbärare i princip. så jag började undra själv. kan det vara så att man kanske inte få ha friska barn på dagis om det andra barnet e sjuk??? så jag ringde till matildas dagis & pratade med fröken ann. hon e så himla gullig & jag gjorde rätt som ringde.
hon förklarade att det där e svårt för det kunde lika gärna varit matilda som fått med magsjukan hem från dagis. att man aldrig vet & att man inte kan låta henne vara hemma för det...så länge hon själv mår bra. noah som e sjuk så ofta...då skulle jag aldrig få ha matilda på dagis. de blir ju också härdade ju mer sjukdomar de råkar på. ann sa också att det går vinterkräksjukan på dagis redan...& att de va flera barn som kräkits hela veckan & även idag & blivit hemskickade.

så det va skönt att få det rett ut! nu e jag lugn!


Kommentarer
Postat av: kamilla

Va fint du gjort,, skit snygg blogg!!!! Puss puss

2009-02-12 @ 11:02:39
URL: http://kamziz.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej svejs!! Trodde det var min kommentar igår du reagerade på (jag menade inte så) men nu såg jag att du hade fått en kommentar idag...Som sagt...det går ju inte att hålla det andra barnet hemma bara för att ett av sina barn är sjukt...funkar ju inte så...Hoppas lillkillen piggnar till snart..inte kul alls med magsjuka, stackars liten...

KRAM på dig vännen!!

2009-02-12 @ 11:14:57
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0