fit for fight!

idag ska jag ha en annan inställning på denna dag. först & främst ska jag nog bytta om & sminka mig så jag känner mig piggare & sen ska jag hälla i mig massor av kaffe. jag tänker inte låta denna dag gå i spillo också.
inte för att det finns något positivt att se i magsjuka...att ens barn kräks eller att de e missnöjda men jag ska försöka bortse från det & istället ägna mig mera tid åt matilda som e en riktig glad tjej idag.

syster min kommer hit snart & gör mig sällskap då det säkert kommer att bli en lång dag (måndagar brukar bli det). det ser jag fram emot, hon e så gullig!!! "älskar"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Får man komma över och gosa lite nån dag i veckan tro?? Onsdag? Torsdag? Kram!

2009-02-16 @ 09:36:12
URL: http://animenone82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0