fredagen den 13:nde!

go morgon på er alla. jag vaknade för en stund sen. staffan fick sova hela natten så imorse när han vaknade fick jag gå & lägga mig. jätte skönt för jag behövde det verkligen. jag e helt utmattad. jag vet inte om det beror på att jag också håller på att bli sjuk eller om det e bara det för att jag e så trött. det har varit en tuff natt men ändå en mysig en. jag flyttade in matildas säng in till sovrummet så vi sov alla tre i samma rum. staffan sov på övervåningen.

matilda vaknade bara en gång inatt & ville ha vatten. sedan la hon sig ner igen & sov. men noah har bråkat en massa. jag vågade inte ge honom för mycket att äta & nappen vägrade han ta många gånger. usch...så jobbigt det kan vara att ta hand om de små. det jobbigaste e nog ändå oron man har...att hela tiden se till att de äter & dricker tillräckligt. man vill ju inte de ska bli uttorkade.

staffan känner sig bättre iaf...skönt! men som han såg ut igår, trodde aldrig han skulle bli bra igen.

nu ska jag försöka dricka lite kaffe...jag känner mig lite smått illamående jag med....usch usch usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0