fredagsmys!

hade vi varit friska hade vi haft det riktigt mysigt ikväll jag & staffan. vi hade köpt lite godis & tittat på någe bra film. men vi e inte friska...fast vi e på bättringsvägen. noah har kräkits lite idag men inte matilda. hon e nog friskast av oss alla. lite hängig bara...har sovit 5 timmar på dagen. men det e kanske inte så konstigt med tanke på att hon inte ätit något.
nu vill hon iaf ha fiskbullar så staffan fick åka iväg & köpa för vi hade slut hemma. konstigt det för vi e alltid så noga att det finns hemma...hon älskar verkligen fiskbullar!



han ska även köpa mat till oss. hur det nu ska gå att äta...men vi ska absolut försöka. pomes e jag sugen på...med massa salt....det lär jag nog inte ha någe problem med att äta upp. hoppa hoppas!
staffan vart sugen på kebab men usch, bara tanken fick mig nästan att spy. e så glad att jag bara e utmattad & inte kräkits....då ska jag verkligen inte äta något som definitivt lär få mig att göra det...nä nä nä!

hoppas ni alla får en riktigt mysig fredag!!! ta hand om varandra!!! puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0