god morgon fredag!

imorse bestämde sig barnen för att vakna klockan sju. en annan ville inte det men det e ju inte så att man bestämmer något nu för tiden. det e bara att gå upp & försöka göra det bästa av dagen. visst e det lite jobbigt innan man kommit igång...speciellt innan man druckit kaffe men det går. allt går! om bara knappt så går det!

igår pratade jag med staffans mormor. & hon va så glad att snön höll på att smälta. äntligen kunde hon våga sig ut & inte behöva vara rädd för att halka. men vilken jäkla otur hon har...det snöar mer idag. typiskt! snön e bra & kul runt jul men nu får det vara nog. jag vill ha VÅR!

nu ska vi ha lite fruktstund jag & matilda!
jag e lite små crazy idag...får se vad som händer med mig!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det gjorde verkligen ont i hjärtat på mig att höra Matilda säga teta (teta=moster) för att hon ville umgås med mig, jag ska försöka hinna med en sväng till er idag och få krama om Matilda länge....längtar!!!

2009-02-27 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0