god snö morgon!

åh va det har snöat inatt & fortfarande snöar det. det e så fint...jag älskar snö. så länge det inte e blaskigt & så för det hatar jag däremot.



jag e trött idag. jätte trött. matilda strulade i natt & noah vaknade tidigt. jag försökte få honom att somna om men det tog sin lilla tid. sen så hann jag bara sova en halv timme innan det va dax för matilda att vakna. så trött e jag. trött trött trött!

men hur trött man e så kan man inte låta bli att le över sina barn. när de e så söta att man vill krama ihjäl dem. så fina så underbara! imorse gosade de massor med varann & jag satt där med min kaffekopp & bara njöt. älskade ungar!



nu ska jag passa på & umgås med min sessa då noah sover. staffan sover också. det blev sent för honom igår. han va hos en kompis & drack öl. då får han skylla sig själv!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0