he he...

...sitter vid datorn här uppe & tittade igenom massa gamla bilder. jag hittade bla de här korten...he he...minns när jag tog den...


jag tror jag va 19 år gammal. jag skulle vara kattvakt åt jonna & pias katter för de va i danmark på semester. jag fick bo i deras lägenhet & fick låna deras dator hur mycket jag ville. kommer ihåg att jag hittade massa massa massa bilder på jonna som jag tittade på & sen så tog jag massa massa massa bilder på mig som hon kunde titta på när hon kom hem...he he...
men titta...jag va blond & mörkhårig för den delen...saknar det lite granna. fast jag kommer nog aldrig göra om det...brände mitt hår så det heter duga. usch va jag led sedan när jag fick klippa av mig allt. :-(

förresten så minns jag också jonnas sköna mjuka säng som jag fick sova i & hur mycket katthår som låg där med mig he he

Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe.. vilka snygga bilder=) tror jag har kvar våra filmer vi gjorde också.. när vi sjunger bla. dancing queen och dricker vin =)

2009-02-04 @ 04:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0