hej hallå hej

idag e jag seg seg. men shit va roligt jag hade igår. tack alla mina underbara vänner som kom & firade mig. ni e fantastiska allihopa. jag älskar er så!!!!



det blev lite mycket vin för min del (& alla andra för den delen) men det va jätte roligt att umgås med alla mina goa vänner & prata med dem. några av dem träffar jag inte så ofta längre så man e bra nyfiken på vad som händer i deras liv. jag ville ha alla nära mig så jag kunde få njuta av dem men på fest e det lite omöjligt. men men...jag hoppas bara att alla hade roligt!!!
jag tyckte att kvällen flöt på bra & det va till & med kul när vi gick ut. shit va vi dansade...(idag har jag träningsvärk, he he)


vi tog en fika på tuna park innan festen. syster funderar tröttsamt!

kusin veronika

FESTEN!!!!


syster, michaela, jossan & carro


carro, alicia & gravida petra


anne, syster, michaela & jossan


fina vackra veronika


the desperate house wifes...kamilla, jag, mia & madde


vi igen...


sofie & johanna

hörs om en stund. noah ska sova nu. puss





Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Hej, såg din blogg.

Den var jättefin, gillar den mycket!

Kolla gärna in min också.

2009-02-22 @ 19:53:34
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

grattis i efterskott :)

2009-02-22 @ 20:55:56
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Syster

Tack för senast, det var trevligt.

2009-02-23 @ 12:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0