hej min kära blogg!

idag har jag haft det riktigt bra. staffan kom ju hem tidigt & det va kul & så mådde barnen bra. vi hade tänkt oss en promenad men det va så kallt så vi sket i det. istället mös vi hemma hela familjen. mycket bus blev det.
innan staffan kom hem passade han på & handlade lite mat. vårat kylskåp e typ tomt, fasten vi har handlad. & jag passade på & tog hand om tvätten & plockade undan massor & möblerade om i matildas då staffan kom hem så tidig. allt det här hade vi varit tvugna att ta tag i nu, då barnen sover. men nu slipper vi det...allt e klart. ja förutom min dusch...men det ska bara bli skönt.
ikväll tänkte vi lägga oss i soffan & titta på film. det blev inget mys på hela helgen & vi har saknat det!!! det e bara det att jag e jätte godis sugen...det e nästan så jag inte står ut. jag fixar inte att titta på film utan godis...måste ha!!! åh...det e ju bara tisdag...annars hade jag nog moffat. så sötsugen som jag e!

staffan tatto blev skita bra. han e jätte nöjd. det vart dyrt men det e ju en stämpel för livet så då får det kosta. han e fortfarande väldigt svullen men här får ni se hur den blev!!!



stoltis han e nu...min gubbalainen!

förresten så har jag glömt att berätta att jag fick ett mail av polarn & pyret där de återkallade en overall(pga att luvan e för stor så det finns risk för kvävning, usch). enligt bilden de hade stämde den in med noahs overall. men jag va inte riktigt säker då artikelnumret inte riktigt stämde.
igår när syster va här bad jag henne ta med den till po.p för att kolla om det va den de menade (jag lär ju inte komma ner på stan på ett tag). & idag fick jag ett sms av syster att mycket riktigt så stämde det. 545 kr tillbaka. det e bara det att jag betalade inte så mycket när jag köpte den. de hade någon kampanj just då så jag tror den kostade 100 kr mindre...eller jag e ganska säker på det. konstigt! ja ja...man bugar & tackar. nu ska det inhandlas massa andra kläder till noah för dem pengarna. ska försöka hitta en billig overall som han kan så länge...eller låna en. den han har just nu e väldigt liten...

hörs snart igen! pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt det blev!!!!!

2009-02-18 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0