hej svejs!

idag behövde jag inte stressa för michaela hämtade upp matilda igen. jätte skönt! sen så kom hon förbi på två koppar kaffe & vi pratade på som vanligt. kul att hon kommer & gör mig sällskap. nu sover noah så jag passade på & duschade för det blev inte av igår kväll. det va så mycket annat som kom i vägen & vi kom inte i säng försn efter tolv igen. usch, vi måste skärpa till oss, vi e ju så trötta på morgnerna:-(
ikväll kommer mia & madde hit på lite mys. "längtar"


mickis vill inte vara med på bild men så lätt kommer hon inte undan, he he


Kommentarer
Postat av: Michaela

Åhhh suck... Trodde bara min fot skulle komma med på bild men där sket jag en lök hihihihi

Tack igen för allt kaffe jag fått hos dig, det var så gott. Du får komma hit och dricka kaffe nån dag...

Kram

2009-02-05 @ 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0