jag älskar mode!

det gör jag. så in i "pip"! men jag önskar jag hade massa pengar så jag kunde köpa precis vad jag ville & följa dagens trend. utan att behöva tänka efter & utan att behöva prioritera. just nu köper jag nästan bara billigt kläder men det behöver inte vara fult för det. det finns fler människor med mindre pengar än va det finns människor med mera pengar. mode till mini pris e något alla borde kunna ha råd med. köpa sånt som liknar dyrt men som e billigt. hm & gina har mycket snyggt & även la redoute. jag sitter just nu & bläddrar till & från i la reduote katalogen & åh gud va fina saker jag vill ha. basplagg e nog något jag behöver men också vårskor & sånt...mmmm..."me like" "me want"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0