jag fick inga blommor av staffan:-(

nä jag fick inga blommor idag. nä gubben hade gjort något annat som verkligen talade om för mig att han älskar mig & endast mig. titta in bilderna under!




shit va han måste älska mig & shit va jag måste vara bra...hi hi...nej men jag blev riktigt glad...aldrig trodde jag han älskade mig så mycket att han skulle märka sin kropp för evigt med mina initialer + ett litet hjärta. jag blev så rörd & han blev så förvånad av att jag blev förvånad över att han älskade mig så mycket.
det e klart att jag vet att han älskar mig (annars skulle han inte stå ut med mig) men det e bara det att jag inte alltid känner mig som den perfekta flickvännen. ibland kan jag tycka att jag inte alltid ger honom tid & att jag tjatar på honom...fast jag egentligen aldrig behöver det. för staffan e den absolut hjälpsammaste killen jag vet...han kan sin roll som pojkvän & sin roll som pappa. vi kommer alltid först...oavsett vad. va mer kan man begära???
jag e så lycklig över att jag har honom & jag e så lycklig att jag har mina underbara bäbisar. utan dem hade jag inte haft en mening i detta liv...tro mig jag vet. det va när jag fick matilda på magen för första gången som jag kände att "nu lever jag. för henne!  jag ska älska henne & jag ska alltid finnas där för henne. hon ska lära mig älska livet & jag ska lära mig vara en bra mamma" & efter att jag fick noah känns det bara ännu bättre. jag har en kille & en tjej...helt sjukt. de e mina barn. de barn jag burit i magen i 9 månader. jag har fortfarande inte fattat det!

idag blev inte dagen som vi hade planerat då vi va tvugna att göra en vända på akuten. går inte in på det...tror inte ni e intresserade...men jag kan säga så mycket som att det handlar om bajs. men hur som helst...det va inge fara med henne. hon mår bra! & jag vart lugn efter blivit så orolig när jag pratade med rådgivning (de kan verkligen skrämma en). & hela besöket tog ca en kvart...helt sjukt. jag hann inte ens sätta mig i soffan...hon ropade upp oss på en gång, ssk där. det e första gången det gått så där fort...hur bra som helst för våran del. jag ville ju bara hem till staffan...

jag ska nog sluta blogga nu...vi har ätit mat & nu ska vi nog kramas lite (om ni förstår va jag menar he he) 

puss puss puss "love you" 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så fin tatuering! Vilken romantisk gest! :)

2009-02-20 @ 01:52:54
URL: http://linapaulsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag säger bara, WOW vilken kille du har =)

2009-02-20 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0