kul kul lördag!

har tyvärr inte hunnit blogga mycket idag. tycker jag e lite synd men men...ibland får man prioritera annat.
jag & matilda åkte iväg till tuna park med michaela & hennes dotter. som tur som jag hade så somnade matilda & sov nästan hela tiden som vi va på tuna. jag hann fika i lugn & ro & michaela va så snäll & passade vagnen medans jag va på gina & kollade på gott. jag fick lämna tillbaka skjortklänningen & fick tillbaka pengarna & jag köpte så klart annat istället. hur kan man låta bli???

sen så när vi kom hem hade grannarna (magnus, stina & deras dotter alice) redan kommit. så vi drack lite kaffe & pratade lite innan det va dax att laga maten. sen så åt vi & förflyttade oss till övervåningen & tittade på deltävlingen i melodifestivalen. agnes & nån malena gick vidare. vet inte va jag tyckte om varken den ena eller den andra...jag e tyvärr inte så insatt i det hela...kollar oftast själv finalen.

matilda & alice hade jätte kul. det va bara nån gång som de bråkade lite annars har de haft jätte kul ihop. jag har verkligen njutit av att se dem ihop. de va så söta när de satt i pallen & tittade på månen. matilda sa hela tiden att det va hennes måne & söta alice höll med "det e din måne" sa hon. hur sött e inte det????

nu ska jag prova mina kläder jag köpt!!!! god natt på er!!! puss puss puss

fina magnus & stina "vilken kyss"

Kommentarer
Postat av: RIVETS

va fin blogg! :D

2009-02-28 @ 23:13:31
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: RIVETS

sv: jag med! :O vad gör du? <3

2009-02-28 @ 23:29:27
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0