ledsen!

sitter & läser tidningen för en gångs skull. usch, nu mår jag bara dåligt. det e så tråkigt att läsa om hemska saker som händer i världen. inte minst i eskilstuna. ni har säkert alla hört om hotet mot st eskil?! man tror inte sånt händer här. jag får rysningar när jag tänker på att snart mina barn e stora & kanske går där. hur ska man kunna skydda dem från sånt???
visserligen så va det en kille som bara hade skojat men iaf...förstå hur nervösa alla i skolan måste ha varit. de visste då inte att det va bara på skoj. åh, vilken värld vi lever i! tänk att mina barn ska behöva leva i denna värld. det lär väl bli ännu värre när de e vuxna sen. nä jag ska nog inte tänka för mycket på det...jag blir nog bara knäpp!

Kommentarer
Postat av: Kiki

Jag var där!Men jag överlevde! :)

2009-02-05 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0