lördag!!!!!!!!

vaknade klockan nio relativt utvilad. åt frukost & sen så klädde vi på barnen & gick ut. underbart väder, men lite kallt.
nu e vi hemma igen, äter mellis & dricker kaffe. snart ska vi äta lite lunch & sen ska jag & matilda tillsammans med michaela & celicia till tuna park. jag ska lämna tillbax en skjortklänning jag köpte på gina, det va hål i den. hoppas bara de inte tror att det va jag som gjort det. sen ska jag väl köpa lite annat också...har pressentkort kvar!!!

ikväll kommer grannarna på middag! det ska bli riktigt skoj, de va så länge sen de va här!!!

underbar lördag hör ni!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Detsamma :)

2009-02-28 @ 12:45:02
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: chili

låter som en riktigt perfelt lördag:)

Själv har jag en liten huskur i håret, snart dags o ge sig iväg hem till flickan på middag och festligheter. Så man kan säga att de é alldeles perfekt med mej:)Hoppas ni får en härlig lördagskväll med grannar och dylikt!kram

2009-02-28 @ 13:35:49
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0