man ska inte klaga när man har det bra...

ni som följer min blogg kanske tycker att jag klagar ofta. & det e kanske så e fallet men jag klagar bara när jag har det jobbigt. om barnen e gnälliga & inte dan blir som man blir. men om jag har det bra...då talar jag om det också. som idag till ex...
redan sen jag vaknade har allt gått precis som jag velat. jag e pigg & glad & barnen e glada & hemmet e väl städat & disken e gjort & noah har sovit bra & jag hinner blogga...allt e bara så perfekt!
det e så viktigt att vi ser till det som e bra & talar om det för oss själva. livet e det man gör den till. det e kanske inte alltid så lätt om man inte fått sova ut ordentligt men man kan iaf försöka. tro mig...jag försöker. det e bara det att jag världens sämsta humör. minsta lilla kan få mig att bryta ihop. speciellt när barnen blir sjuka & man känner sig maktlös. det händer ofta i detta hus. noah e sjuk för jämnan. när han e sjuk glömmer jag bort att tänka att det kommer att bli bra igen...jag tror att det alltid kommer att vara så & då e man allt annat än glad. som senast när de hade magsjuka...jag mådde så dåligt både fysiskt & psykiskt så jag trodde aldrig jag skulle bli glad & fungera igen...men va fel jag hade...

idag e jag världens gladaste & världens lyckligaste!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-02-24 @ 11:51:25
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; Åh, tack d samma, riktigt vacker må jag säga ;) blev riktigt förvårnad när jag såg att "Leonora" kommenterat min blogg, trodde jag hade kommenterat själv utan att tänka på det xD

2009-02-24 @ 12:19:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Det var så lite så :)

2009-02-24 @ 12:22:22
URL: http://vaxjomalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0