måndag!

jaha då va det måndag igen. skönt tycker jag. nu e de vanliga rutinerna som gäller. efter en tuff helg & massa onyttigt ska det bli skönt att ta hand om sig själv.

har haft folk här hela morgonen. michaela va här tidigt & påminde oss om att matilda skulle till dagis. tur det för jag hade glömt bort att hon skulle dit idag istället för torsdag. så hon stannade & tog hand om noah medans jag sprang till dagiset med matilda.

runt tio kom stina & alice förbi & vi pratade massa. det va kul för det gör vi inte så ofta...även fast vi e grannar!

nu ska jag äta lite lunch & gosa med noah!

hoppas ni alla fått en bra start på denna vecka!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej svejs!!



Är det nått speciellt på dagis på torsdag eller är det för egen del Matilda ska vara hemma då, tänkte om jag hade missat nått förra veckan när Wilma var sjuk? Kram

2009-02-23 @ 12:54:43
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0