måndag=fullt hus!

ja idag har jag haft massa med folk här. alltid lika trevligt. jag e ju så sjukt social av mig så det gör inget om det skulle vara folk här för jämnan. förutom när jag vill sova förtåss!
innan lunch kom farmor, syster & hennes svärmor hit. vi åt mat & så pratade vi en massa. matilda vart så trött av allt stohej så hon somnade utan vällingflaska...helt otroligt. syster bara la ner henne i sin säng & sjöng lite för henne & sen så somnade hon bara. sov i två timmar sedan. mmmm...




jag älskar dig syster!!! puss puss puss



systers gubbe kom & hämtade upp dem vid klockan fyra så då tog jag barnen & gick ut. tog med pulkan utifall matilda ville åka. på vägen träffade vi min fina michaela & hennes barn så vi följde med dem till backen som vi har i området här. matilda blev så glad av att se dem. noah somnade i vagnen efter en kort runda så då hade jag bara matilda att ta hand om. synd bara att hon va så jäkla grinig för annars hade vi haft jätte kul. jag ville verkligen åka pulka men jag fick inte det för henne. hon åkte några gånger men då fick michaela hjälpa henne...hon vägrade med mig. förmodligen e hon rädd från förra gången hon ramlade av pulkan när vi va ut & gick.

kamilla, julia & theo kom dit också. men matilda va på så dålig humör så det va lika bra att gå hem. så det gjorde vi. vi drack kaffe som vanligt & babblade på som vanligt. barnen höll igång men matilda skrek som aldrig förr. men men...hon va glad iaf & det e ju huvudsaken tll slut. vet inte hur jag ska få henne att sluta skrika...speciellt när hon gör det för att hon e glad. känns som att det ska gå över fortare om jag bara låter henne hålla på...så hon inte gör det bara för att reta mig sen...eller...vad vet jag egentligen...jag vet ingenting....

här e några bilder på kvällens gäster!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0