nu börjar min & staffans alla hjärtans dag!

barnen sover äntligen. noah har bråkat lite som vanligt men det gick till slut. stackarn e så hungrig men vi vågar inte ge honom mat ifall han kräks. han får endast vätskeersättning just nu. vi ska avvakta till imorgon...annars måste vi nog åka in med honom. jag tycker han verkar ganska så pigg för att inte ha fått i sig någe mat på fyra dagar. & han orkar ändå leka osv. så vi får se som sagt imorgon. jag hoppas så klart att han ska vara frisk!!!!"håller tummar & tår"

vi har haft mycket bus för oss här på kvällen. att vi orkat!





hoppas ni alla haft en jätte fin dag. nu ska jag & staffan lägga oss i soffan, kramas massor & äta god choklad. "älskar min gubbe" han e så fin...tar hand om oss alla. jag hade aldrig klarat det här eller något annat utan honom. "min klippa"

god natt på er gosisar! "love you"

Kommentarer
Postat av: Daniel

ååh va fina ni e!

Nån vacker dag ska jag hitta en sådan fin kar! :)

2009-02-14 @ 22:21:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0