nu e vi hemma!

det va trevligt hos moster ancha idag. skönt att komma iväg så här, på en liten utflykt hela familjen samlad. de bor lite utanför örebro så det tog nån timma att åka. men det va skönt. det betydde att jag fick sitta & vila hela den timman. sånt uppskattar man idag. barnen sov gott & vi andra vuxna pratade mycket om framtiden. va vi vill göra & vad som e bäst. det  e sånt som vi alltid pratar om nu för tiden...

hos moster ancha fick vi god mat & till kaffet fick vi sockermunkar...då va det kört för min "sockerfria vecka". det sket sig, kunde inte motstå! så jag åt en hel...& det va så gott!!!!!!

de har massa får & lamm så vi va ju tvungna att titta till dem innan vi åkte hem. matilda blev så glad. hon e en riktig lanttjej min sessa. hon skulle stormtrivas att bo med massa djur, speciellt hästar.

idag blir det kort här på blogget. jag har varit iväg & hyrt film & köpt godis så nu ska jag & älskling mysa. hoppas ni får en riktig trevlig fredag:-) love you!

här får ni några bilder att kika på iaf!


stora pojken noah...vart tar tiden vägen?


min sessa!


anchas minsta lilla lamm...sååå söt!




mina killar...gos gos!


sessan lånar farmors glasögon...sen så ber jag henne se ut som en riktig tönt & hon lyckas riktigt bra...se nedan bara, he he...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0