oj va sent för bloggning!

men så blir det när man har det roligt.
åkte med barnen & kusin till min syster lagom till middag för vi va hungriga & jag orkade inte laga någon mat. he he...då ställer alltid syster upp! "älskar" & som vanligt va det jätte god mat!!!
matilda hade nog roligast av alla. hon bara log hela tiden & så åt hon jätte bra också. däremot e hon lite förstoppad så hon hade lite ont i magen men det hindrade inte henne från att ha roligt!!!

mina underbara!!!!!!!!!!!!!


matilda med sin teta & kiki! så roligt hon har!

& så här ikväll hade jag michaela här. det va kul för det va ett tag sen vi sågs. vi har legat sjuka i omgångar stackars oss men ikväll blev det av "roligt". jag fick också klippa henne & hon blev så snygg i håret. riktigt stolt över mig själv!!!
här får ni se resultatet:





hoppas ni alla haft en bra dag. jag ska nu lägga mig! puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0