onsdag!

nu har vi varit på en kort promenad jag, veronika, matilda & noah. det va inte så skönt...snön håller på att smälta så det va bara slaskigt ute. jag höll på att halka många gånger & jag vet inte om det kanske hade varit bättre det än att varje gång jag höll på att ramla spänna sig så där så man får ont i kroppen. min rygg värker & jag har spänningshuvudvärk.
 


snart kommer staffan hem & jag ska laga mat. idag ska jag laga köttsoppa...mmmm...känns som det kommer att bli perfekt på en sån här dag. lite knäckebröd till & en klick creme fraiche gör nog susen! "längtar" hungrig redan så jag vet inte hur jag ska kunna vänta till fem:-( får se om vi äter lite tidigare idag.

sen så ska det storhandlas idag...stor stor handlas...det e tomt i skåpen här hemma. undrar om vi ens har råd att handla allt vi behöver???????????????????????????
hur som helst...veronika följer med & hjälper till så det ska nog gå bra. har jag inte råd får hon betala resten, he he...

annars har vi det bra just nu...iaf veronika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0