onsdag!!!

hej hallå. idag e det en bra dag. vaknade imorse jätte pigg. noah har sovit bra inatt, äntligen lite som det ska nu. i för sig vaknade han vid fem tiden på morgonen & va hungrig men det var bara bra tecken.
lite roligt va det när jag gick upp för att hämta mjölkersättning till honom. jag gick förbi hallen & sen så vände jag bara. upptäckte att noahs gåstol stod precis utanför matildas rum. tänkte " det gjorde inte den när jag gick & la mig" & sen så tittade jag på matildas dörr & den stod på glänt. "jaha, kan det vara matilda?" mycket riktigt så stämde det. hon hade varit uppe & lekt! vagnen & dockorna stod inte där jag ställde dem heller. lill sessa...hon har säkert varit uppe & tittat efter oss & kännt sig lugn så då passade hon på & lekte lite innan hon gick & la sig igen. helt alldeles själv! va duktig hon e...
men lite otäckt va det...jag vet ju inte vad hon får för sig att göra?!!!

nu e min kusin veronika här & leker med noah. hon kom imorse...precis lagom när jag skulle med matilda till dagis. då slapp jag gå dit idag...& bråka med noah. veronika löste det galant...
vi har ätit frukost & druckit kaffe & nu ska vi bara prata & umgås. det e vi så bra på vi två. "älskar kusin"

me today!


Kommentarer
Postat av: Makrill

Fin blogg och fin outfit! :)

Verkligen!

2009-02-18 @ 12:40:26
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0