råkade somna...

ja jag råkade somna när jag skulle lägga matilda vid halv åtta. precis som det inte räckte de 2 timmar jag sov med henne på dagen. shit va jag e trött idag. jag känner mig inte riktigt på topp så jag misstänker mens på gång. ni kanske märkt på blogget idag...har inte kännt någe vidare lust för att skriva. det e så här ibland...jag känner mig lite deprimerad & tänker mycket på vad jag borde & inte borde göra. jag har det bra...det e inte det men man kan ju inte alltid vara glad.

som tur e har barnen varit lugna idag. min fina kusin va här tills kvällen så hon har passat upp dem & det har varit jätte skönt. hon e så duktig med barnen & jag får lite avlastning, sånt uppskattas nu för tiden. jag mår så bra när jag ser dem ihop, barnen gick nästan & vande sig att hon va här så de trodde säkert hon flyttat in. nu här på kvällen frågade matilda efter henne hela tiden..."kiki hemma???" det va det enda hon sa. så fin min tjej e! jag e så lycklig lottad att jag har så fina barn. de e så underbara.
ikväll har jag & matilda myst massa. vi har läst böckor & byggt med klossar & lekt med hennes tåg bana. hon har varit så glad hela tiden. det märks hur mycket hon trivs när noah sover & bara vi umgås. staffan har varit iväg till en kompis hela kvällen så det har bara varit hon & jag.
när hon skulle sova låg hon bredvid mig & tittade på mig & gav mig en jätte en jätte puss på kinden. det va så där så mitt hjärta brast...hur underbart som helst juh. tänk när ens barn bara behöver titta på en & man vet att man e älskad. man får reda på att man visst e en bra mamma...precis va jag behövde veta en dag som denna. min sessa...min absolut finaste sessa. världens underbaraste...min underbaraste!!!!

matilda min busunge!!!




noah!!!!


hoppas ni haft en bra dag idag. imorgon e det fredag!!! jippiiiiie!

puss puss puss & god natt!

Kommentarer
Postat av: chili

snygg blogg du har!:)Allt bra o så me dej?

2009-02-27 @ 02:20:25
URL: http://hetchili.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tack så mycket! =)

2009-02-27 @ 04:03:09
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0