söndag!

varning för gnäll! idag e jag trött, trött, trött! det vart sent igår. staffan ville måla klart & jag höll på massa pyssel. igår va det kul. idag mindre kul. vi e helt slut båda två. & vi har massor att göra idag! hur ska vi orka???
jag får väl dricka massa kaffe som vanligt & ta en kall dusch så kanske jag piggnar till. en ipren till min onda mage kanske också. hoppas det hjälper...

staffan åkte precis med matilda till sin farmor. hon ska vara där idag så vi kan hålla på här hemma. noah får vara hemma däremot. han e lite krasslig så det e lika bra. vi får turas om att ta hand om honom här hemma...vi båda vill ju hålla på med vårat. staffan vill måla & jag vill ställa allt i sin ordning. "längtar" men  synd att jag e så trött!

igår klädde jag om kuddarna till våra två sittkorgar! det vart i samma tyg som gardinerna.



nä nu vaknade noah. vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0