stackars mina älsklingar!

att de ska behöva ha det så här. alla tre e helt utslagna. jag tror aldrig matilda somnat klockan halv sex förut. noah sover bara korta stunder & nu har han feber också. det känns som det aldrig kommer att bli bra igen. det e så tufft att ta hand om allihopa. jag e helt slut. jag vet inte hur mycket till jag orkar.
visserligen tycker jag jätte synd om mina änglar...& jag måste säga att jag e så stolt över mig själv. för jag har varit så lugn hela dagen & hela tiden försökt ha tålamod med alltihopa...hur tufft det än har varit. men jag orkar bara inte mer nu...

mina små pluttisar...jag vill inte se dem så här dåliga. jag vill att de ska vara friska & glada & pigga...mina underbara små änglar..."älskar dem så"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0