tänka sig...

...att jag glömde bort att matilda skulle till dagis idag. hur kunde jag glömma något sånt? det som e så skönt när hon e där & jag har lite extra tid till lill ponken. man har blivit allt glömsk sen man fick barn. :-(

snart ska jag hämta madame & då rullar det på igen här hemma. hoppas hon e på lika bra humör som imorse. för då e det helt underbart att umgås med henne.

idag e jag seg & trött sen helgen...så idag har jag inte ens lust att fixa håret. men jag sminkade mig för jag såg ut som ett lik innan...blek & dann! har på mig en varm lång tröja som jag kan mysa i & mer än så blir det inte.




Kommentarer
Postat av: Monika

okej...då vet jag :)

KRAM

2009-02-23 @ 15:42:50
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0