tisdag!

imorse vaknade vi halv nio igen. skönt men också jobbigt. det blir ju så stressigt för matilda ska vara på dagis halv nio. jag ringde dagiset & sa att vi skulle bli väldigt sena idag. men som tur så kom michaela förbi & tog hand om noah så så fort jag gjorde matilda färdigt så lämnade jag henne. klockan va då nio så det va inte så farligt sent!

som sagt...michaela va här. en vän som jag träffat på matildas dagis. hennes dotter & matilda går på samma avdelning. så idag va hon här & jag tyckte det va jätte trevligt. vi pratade & pratade & pratade...eller ja det va nog jag som pratade & pratade & pratade & hon lyssnade & lyssnade & lyssnade...he he...
mycket kaffe blev det också! nice nice...det får hon göra om snart, komma hit & lyssna på mig under en hel dag, he he...





noah e såååååå gnällig så hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0