trevligt hos syster!

piggheten höll inte i sig så länge. jag blev sååå trött ganska fort efteråt. det va så jobbigt att hålla mig vaken men jag hade inget val. staffan höll på att tvätta kläder så jag va tvungen att ta hand om barnen. 

men så fort han va färdig tog jag med mig matilda & åkte till min syster. vi tog bussen in till stan, som en liten utflykt. det va mysigt att bara vara med matilda. hon hade så kul hos sin moster "teta" som hon kallar henne. det betyder moster på albanska.
hos teta fick god mat & trevlig sällskap!, så det vart en riktig bra slut på denna vecka.
 
nu sitter jag här & ska mysa med min älskling. imorgon ska han till jobbet & jag slipper vara ensammen med barnen för farmor, syster & hennes svärmor kommer hit & gör mig sällskap. trevligt det ska bli.

god natt, sov så gott & dröm vackra drömmar allihopa!!! puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0