tufft!

jag har det lite tufft med stora tjejen just nu. matilda e på så dålig humör hela tiden & hon e så bitsk. jag vet att det beror på avundsjukan hon har mot noah men det e jätte jobbigt. jag vill ju finnas där för båda. noah kan inte gå eller något så det blir att han får sitta hos en för det mesta. men det tycker inte matilda om...hon blir så arg så fort jag tar upp honom. & det vill jag inte. jag vill ju att vi ska kunna umgås alla men matilda vill helst bara att jag ska ge henne uppmärksamhet. kan förstå det...det va inte så länge sen det va bara hon som va våran bebis. vi va med henne hela tiden & hon fick 100 % uppmärksamhet. nu får hon helt plötsligt dela det med noah & det duger inte.
jag tycker iaf det e jätte jobbigt för jag vill inte lämna någon utanför. jag vill kunna vara med båda lika mycket så båda känner att jag älskar dem. för det göra jag...så in i nordens mycket. så det gör ont när jag tänker på det. mina älsklingar...så fina så söta så underbara!!!

idag tog jag med bara matilda ut stund. hon fick åka pulka & det tyckte hon om för en gångs skull. sen så ville hon gunga men hon frös så det vart bara en kortis. efter det ville hon dra i pulkan själv så då gick vi bara runt kvarteret...men det va skönt. jag såg att hon njöt av att det va bara vi två.
lite tråkigt att jag halkade & föll på min skinka men roligt va det nog för dem som såg på he he!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0