tyck inte synd om mig!

jag har haft det lindrigast av alla här under magsjukan...iaf fysiskt! men absolut inte psykiskt. jag e så utmattad & trött så jag orkar ingenting längre. sömnbristen de senaste fyra nätterna (& dagarna för den delen) har gjort att jag har tappat tålamodet helt. jag blir arg för minsta lilla...sen när det har gått över får jag sån ångest för att jag varit så arg & skrikit på dem som jag älskar mest i mitt liv. speciellt matilda...som egentligen e jätte snäll. men ibland blir det bara för mycket...ilskan tar över fast jag inte vill.
nu gick staffan ut med matilda så jag kunde få lite lugn & ro. noah sover just nu. han har inte kräkits & har kissat massor så det e bra tecken. men han e så missnöjd & skriker för det mesta. tur han e så söt...he he...speciellt när hans två små risgryn börjar titta fram. det ser man tydligt när han e arg iaf...

idag har jag inge roligt att skriva om. jag hoppas på att resten av dagen har annat att erbjuda...som gör mig glad!!!

puss puss puss till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0