underbar födelsedag!

jag e så glad att jag haft en underbar födelsedag men jag e så trött just nu. så ikväll orkar jag inte blogga. men jag visar gärna lite bilder från idag!




så här såg jag ut idag på min födelsedag! min fina prickiga kjol från hm!


mina fina killar "älskar"


kolla in hans fina body! den har så klart köpt kusin till honom! så söt!


min fina familj...synd bara att alla inte kunde sova (sjuka)


bekim, matilda & syster!


av syster fick jag den här fina boleron & örheängen med halsband till. tack snälla syster!


av svärfar & hans fru fick jag tulpaner, en bok, en kropps spray, dagcreme & duschtvål! tack till dem!


av svärmor & gammelmormor fick jag att pressentkort på gina på 500 kr & en på kicks för 300 kr! tack va ni e gulliga!


den här fina västen & tishen fick jag redan igår av michaela för hon kunde inte hålla sig. he he...va söt hon e! tack tack tack!!!!

av älskling fick jag tulpaner (favorit blommor) & en mus till min laptop. "me happy" önskat mig en sån länge! tack gubben min!

& så vill jag tacka alla som ringt mig & de som skickat sms & alla som skrivit här på blogget & önskat mig en fin födelsedag. jag älskar er allesammans!!! puss puss puss till er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Din prickiga kjol är assnygg och Noahs body är toksöt!

2009-02-20 @ 22:44:48
Postat av: Kiki

Men nej,vad jag blir sur för att jag missat det där mysiga......:(Jävla magsjuka!

Men alla var finklädda.....roligt! :)

2009-02-21 @ 02:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0