väntar på min älskling!

snart kommer gubben min hem. ska bli så kul. fast först har vi lite tråkiga saker att göra som dammsugning osv men när barnen lagt sig sen så ska vi gosas & kramas hela kvällen!
hungrig e jag så jag vet inte om jag orkar vänta tills senare ikväll för att äta...kanske ska ta mig en macka till! jag borde nog...skakar lite granna av allt kaffe jag druckit idag. usch, det e inte bra.

haft michaela på besök här idag. vi hämtade barnen på dagis & sen så följde de med oss hem igen. alltid lika kul! fast mina barn va inte så glada idag. speciellt noah, han har gnällt & gråtit hela dagen. undra om det e något på gång igen??? hoppas inte!
tyvärr tänkte jag inte på att ta kort på allihopa idag då noah va lite jobbig & jag fick stånka med honom hela tiden. det får bli nästa gång.

nu har jag precis tagit en snabb dusch...när jag äntligen fick noah till att sova. han har bråkat med det mesta idag...:-( matilda gjorde mig sällskap i duschen fast hon satt utanför duschdraperiet...rädd för att bli blöt!

så nu får staffan komma hem....NU!


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad snyggt jeansen sitter och hela outfitet också...

2009-02-19 @ 19:09:46
Postat av: Em

Supersnyggt med röda skärpet i midjan!

Hoppas du haft en bra dag

2009-02-19 @ 19:48:36
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Makrill

Tack, vad kul att du gillade dem :)!



Åhh gud vad gulligt :) Att det hållt och att ni har skaffat en familj - det är ju som en saga.

Jag hoppas att mitt förhållande blir något liknande. Att man håller sig fast vid varandra trots att man träffades väldigt tidigt :) Så fint!



Du får också ha en fortsatt trevlig kväll och en underbar helg! :) Kram!



2009-02-19 @ 21:44:45
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Em

sv: Det va så lite :)



Härligt att höra att det är fler som tycker som jag.



trevlig kväll!

2009-02-19 @ 21:49:42
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Hade jättegärna träffats i veckan men jag fick åka till akuten i tisdags kväll då jag hade jätteont i magen. Blev opererad på natten, hade ett hål i blindtarmen så de tog bort den. Kom hem idag o är trött o öm men jag önskar dig en toppen dag imorgon o hoppas du får en rolig fest på lördag. Vi får ta o ses när jag e bättre. Jättefina bilder som vanligt. Grattis till 10 år med din underbara Staffan. Puss & kram

2009-02-19 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0