varför ska han alltid bli så jäkla sjuk?????

noah e sämre igen. nu kräks han & han hostar & har diarrer hela tiden. & så har han feber. det e inte sant alltså...varför ska han alltid bli så dålig när han blir sjuk? vi alla andra mår bra nu, vi e utmattade men friska. men noah e som sagt sämre än nånsin. åh ingen av oss orkar mera nu. det va ju inte så länge sen han låg in på sjukhus för RS & innan det låg han inne för magsjuka...man ba...när ska det ta slut?????????
jag ringde & pratade med rådgivningen & de tyckte jag skulle åka in med honom med tanke på vilken sjukhistoria han har bakom sig. han lider av förkylningsastma så det e nog därför han hostar också. men men...som hon sa...det e svårt att veta vad som e fel på telefon. det e bättre att åka in så någon läkare får titta på honom.
men idag e det lördag...det betyder att man får åka till akuten i så fall. det  e inte så speciellt lockande med tanke på hur länge man får vänta & sen e det ju så jäkla tråkigt att behöva vara där överhuvudtaget. jag hatar det! personalen där lär känna igen oss snart...jag tycker vi e där titt som tätt...åh så så tråkigt! men men...vi kanske måste.
noah e ju ganska pigg så vi kanske väntar ut dagen iaf. vi får se...
just nu sover han & jag hoppas på att han känner sig bättre sen när han vaknar. jag vill tro det så jag orkar. det känns hela tiden som jag e på väg att ge upp...varje gång han kräks går jag sönder i tusen bitar. jag vill inte ligga på sjukhus med honom...jag vill inte att han ska vara sjuk..."min söta underbara noah!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0