varning för gnäll igen!

noah har kräkits igen. två gånger på en timma. båda gångerna har det berott på att han har hostat så mycket. åh det tar aldrig slut. stackars lill killen...han får fan aldrig vara frisk. & vi får aldrig njuta av honom.


han e som e så snäll annars. somnar tidigt på kvällen & äter jätte bra. nu strular han precis med allting. han e fortfarande vaken & klockan e snart halv tio på kvällen. inte ens matilda som inte gillar att somna på kvällarna brukar vara uppe så här länge. man e helt slut & vi som har massor av annat kvar att göra innan läggdax. jag tror aldrig vi har tvättat så mycket som denna vecka. bara idag har vi kört 5 maskiner. det lär nog märkas på våran elräkning...

jag hatar verkligen såna här dagar när man e så seg att man inte ens orkar byta om. jag har fortfarande pyjamas på mig. det e skönt ibland men inte efter snart en veckas sjukdom här hemma. då tröttnar man på det också. jag vill återgå till det normala igen. träffa folk & ha glada barn. känna att man lever...


hoppas ni haft en bättre söndag än mig! staffan & jag ska avsluta denna kväll med en film! hoppas noah sover nu bara!
god natt god natt sov så gott & dröm vackra drömmar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men gud... att det aldrig ger sig!!!

Hoppas att han blir bättre snart... NU.

Puss

2009-02-16 @ 05:48:08
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0