varning för gnäll igen!

idag har det varit ännu en jobbig dag för mig. barnen har varit gnälliga & jag har varit på jätte dålig humör. tur jag haft michaela som gjort mig sällskap annars vet jag inte vad jag hade gjort. det e så här ibland...men som tur e det inte för alltid. de kan vara glada också...& de leker gärna med varandra om inte matilda har fått för sig att riva eller slå noah vill säga.
det fanns en kvart idag då de va glada så jag passade på & tog massa kort på dem. gullungarna...man blir tokig av att älska dem så här mycket som jag gör. men så jobbiga de kan vara också...





ha ha ha...

här på kvällen hade jag mia & madde över på en fika. vi drack kaffe & åt fruktsallad (jag mest som åt). sen så klippte jag madde & det blev så jäkla snyggt. hon såg lite förvånad för hon va inte van att se sig själv i lugg men jag hoppas att hon ska vänja sig & tycka om sin nya frisyr. för jag & mia tyckte hon det blev shita bra!!!!!



nu ska jag läsa bloggar! bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0