vi har det mysigt!

matilda e på toppen humör & noah med för den delen. även fast han har bråkat under natten & ätit hela 3 gånger så verkar han nöjd nu iaf. däremot går det inge bra när han ska sova...det e precis som han inte får någon ro. fast nu sista gången gick det riktigt bra...typ som det brukar. jag vet inte om det beror på att han nu kan sitta...min gull unge..inte en dag för tidigt. "mamma stolt"


mina små änglar! vilken avkoppling...jag hann dricka en hel kopp kaffe innan det va dax att aktivera dem. iblan går allting så himla bra "me happy"


mellis! matilda åt en knäckebröd med smör, en mandarin, ett äpple & 2 majskrokar! duktig tjej!


noah kan sitta fler än två sec nu! min gubbalainen!


älskar mina barn! puss puss


ibland har de så jäkla roligt ihop. va jag älskar det & va jag älskar dem!!!!!!!

nu väntar jag på att staffan ska komma hem. lite tråkigt att jämt behöva vänta på honom men men sån e verkligheten. nu ska han börja jobba in i stan igen så det betyder att han kommer att komma hem mycket tidigare än va han gör nu. det ska bli så skönt. äntligen kan jag börja göra saker...va jag längtar!

ikväll måste vi handla mat & dammsuga. tror staffan får välja men jag föredrar helst handlingen...men men...staffan bestämmer idag. bara idag, he he...det tycker jag han e värd!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint ni har det i barnrummet på väggarna! Love it. Har ni målat själva eller?

2009-02-23 @ 16:44:03
URL: http://maorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0