vilken underbar morgon!

det e inte dåligt att vakna klockan åtta en morgon som denna. noah bestämde sig för att sova ut efter ätit två gånger i natt & matilda sov till halv nio hon. helt underbart! man blir genast mycket piggare när klockan inte e halv sju på morgonen. visserligen stressade jag lite iväg till dagis men det va det värt. ibland tycker jag det e riktigt skönt att sova ut om barnen tillåter det. det e ju bara nu jag kan göra så, när jag e mamma ledig. för snart börjar jag jobba då & allt återgår till det normala:-(

idag e staffan på kurs så han kommer hem tidigt. mmmm...det e så skönt att veta att jag inte behöver vänta till fem halv sex på honom. idag kan jag laga mat i lugn & ro & tänkte slå på stort, he he...spaghetti & köttfärssås!!! mums va gott det e! alla älskar det här!!!

det känns som noah e mycket nöjdare nu sen han lärde sig sitta...det e kanske därför han gnällt så mycket. han har befunnit sig i en utvecklingsfas...matilda hade också såna tydligen enligt staffan men jag minns inte det. man glömmer fort...det e  kanske illa det men när jag glömmer saker som hänt idag, det skrämmer mig!

solen skiner, musiken e på, noah e nöjd & jag e glad!!!!!! puss på er! önskar er en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Syster

Vad fin du är....älskar dig!!

Kram!

2009-02-24 @ 12:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0