vill ha mat!

jag e såååå hungrig så jag tror jag dör. konstigt...det va ju inte så länge sen jag åt frukost. men magen har väl vant sig att äta mera nu när det precis varit helg. jag tror iaf jag ska äta nu...så fort jag slutat blogga. idag e jag själv med noah då matilda e på dagis. åh va skönt det e! det e så lugnt & skönt. men visst saknar jag matilda! "skrutt"

staffan började med renovering igen. nu har han tagit bort onödig räck på trappan så helt plötsligt ser hallen mycket större ut. vi ska måla & tapetsera så fort ekonomin tillåter. det ska bli kul även om det e lite jobbigt...det känns som man aldrig blir färdig. fast det e väl så med hus...
hade vi bara haft mera pengar...då hade vi verkligen fixat precis som vi vill ha det. men men...vi får ta en sak i taget.

vet ni...noah e 6 månader & han har inte vänt sig ännu. han kan göra det från mage till rygg men tvärtom vill han inte ens försöka. lilla lata noah. han bara ligger där...händer ingenting. däremot älskar han sig gåstol...med den har han e jäkla fart.


& dregla kan han!!! he he...

smyger med ett kort på mig he he!

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja visst dreglar han men han är ju bara så sött att man vill äta upp honom."hehehe"

2009-02-12 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0