Äntligen fick jag barnen i säng!

Ja det va inte det lättaste att få barnen i säng ikväll. Iaf inte Noah. Han va jätte trött redan vid sex (som han brukar) så jag la honom halv sju men kort stund efter blev han så här pigg & glad!



Men snart började han skrika...eller ja, han grät. Det lät precis som han hade ont eller något. Men det kom så plötsligt... Kände att han va lite varm så jag tog tempen & det visade sig att han hade feber. Nu hoppas jag bara att det beror på tänder & inte på sjukdom. Det va ju inte så länge sen ha va sjuk & låg på sjukhus...hur mycket ska han behöva tåla egentligen????
Men till slut så blev han lugn & vi satt & tittade på tv en stund. Jag, Matilda & Noah. Staffan va tvungen att åka till kusinen med hennes byrå.
Så klockan åtta fick jag dem båda i säng. Mycket senare än va jag brukar...iaf Noah!!!


Min plutt. Gav honom en servett med flytande alvedon på så han fick tugga lite utifall han har tänder på g!

& tidigare idag hade vi grannarna Stina & Alice på en kort visit. Det va trevligt!!!
Tjejerna kom bra överrens...det va bara Matilda som skrek lite för mycket & för högt & för gällt. Uschh...det e så man får ont i huvudet! Hur ska jag stå ut???


Alice & mamma Stina!

Nu ska jag läsa lite bloggar som vanligt & försöka komma i säng tidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0