Äntligen!

Jippiiie...nyss ringde försäkringskassans tant & berättade att hon gjort utbetalning till mig. Äntligen säger jag bara...jag har bara fått vänta i över en månad. Jäkla strul jämt. Men idag får jag mina pengar så nu mina vänner ska det shoppas!!!!!

Tufft idag att vara ensam med barnen...har gått & vant mig att ha Staffan vid min sida så jag saknar honom något så!!! Tycker inte om att han jobbar & speciellt inte i Flen(han måste köra i halkan). Längtar efter sommaren då vi kan vara hel familj igen. Hoppas bara då att barnen håller sig friska så inte semestern blir försörd igen...vilken jäkla otur vi har när det gäller sjukdomar. Allt drabbar dem...speciellt lill Noah:-(

Matilda vill inte sova middag...

Hon vill ha glass!  " min glaj" "min glaj"...det e det enda jag får höra...oh, vad göra??? Det e ju bara måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0