Blogga!

Jag älskar verkligen att läsa bloggar...jag har hittat något som jag verkligen älskar. Sen så älskar jag att blogga själv...& så blir jag såååå glad när jag ser att så många e inne & läser min blogg varje dag. Tack alla underbara!

Idag känner jag mig lite seg...känns nästan som det e fredag & man e slutkörd. Men det e många dagar kvar dit...& jag vet inte hur jag ska orka. Jag passade på & sminkade mig lite när Noah sov så jag känner mig lite piggare iaf...än va jag gjorde imorse. Tänk va lite smink på facet kan göra...






Kommentarer
Postat av: Johanna

Det märks att du gillar att blogga och det tycker jag är superbra nu när jag ligger hemma och är invalid - nu har jag nåt att göra på dagarna! :D



Du är lika snygg som vanligt my love och sååå långt är det inte kvar till fredag, tänk att det är torsdag redan i morgon :)



kärlek

2009-01-21 @ 11:25:35
URL: http://animenone82.blogspot.com
Postat av: Monika

Ja...du såg lite trött ut i morse :)

Första dagen på dagis gick jättebra för Wilma, hon var nästan inte alls hos mig, sprang runt och lekte och tittade överallt..hon sa inget när jag gick på toaletten heller...så skönt...hoppas det fortsätter såhär bra!! Kram

2009-01-21 @ 11:50:40
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0