Carro & Ella På Besök!

Idag ha Carro min vän & hennes söta Ella varit här nästan hela dagen. Det har varit hur kul som helst. Det e inte ofta vi träffas så det e bra att hon e kvar här länge när vi väl gör det. Hon har busat med Matilda massor & tagit hand om alla barnen när jag behövet göra någe annat ( som röka, fy).
Hennes lilla Ella vägrade sova men va hur nöjd som helst. Aldrig varit med om en unge som kan vara vaken så länge & inte ens gnälla för det...
Min Noah orkar knappt vara vaken en timma...sen måste han sova, annars skriker han bara.

Idag lagade jag fisk med pesto, mandel & grädde. Till det gjorde jag även en risotto. & så åt vi massa knäckebröd också. Mums...gott va det! Carro va så klart kvar & fick smaka hon också. Ella satt & tittade på tillsammans med Noah.

Nu e Staffan iväg & handlar lite mat & jag tänkte passa på att läsa lite bloggar "beroende".

Så seg datorn e...får lägga ut bilder senare!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0