Då e man hemma då!

Har varit iväg med Noah till bvc & han har fått andra vaccinet nu. Matilda fick också följa med...hade nästan glömt bort att de hade planeringsdag på dagiset så jag höll nästan på att gå dit.
Tur min syster e så snäll som ställer upp så hon följde me oss till bvc. Noah skrek massor & jag tyckte det va hemskt att se när han blev stucken. Min lilla plutt!
Han vägde 8700 g förresten..."mamma stolt". Han e så fin så...växer precis som han ska! Inte för mycket eller för lite.

Nu e min syster här med sin svärmor & våran farmor. Vi har ätit mat & nu sitter vi här i vår soffa helt utslagna. Matilda sover & Noah ska precis. Det e lugnt & skönt just nu!
Jag ska passa på & njuta så vi får höras lite senare!
Kjamizar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0