Dagens glada!

Idag har jag klarat av att hålla mig från att äta godis fast jag varit så jätte sugen!
Det e nu fyra dagar sen sist jag åt...men sockerbehovet e där hela tiden. Jag vet inte hur länge till jag orkar men jag ska försöka. Jag kan inte låta sockret ta över mitt liv...jag måste hitta någe annat som får mig att må bra.
Förresten så hjälper det bara för stunden...det vet väl alla. & har man ätit lite för mycket så mår man sämre än vad man gjorde innan. Ibland vaknar jag med baksmälla fast jag inte druckit alkohol. Konstigt det dära...men det säger väl att det inte e bra.
Näää...jag borde sluta äta godis & röka för gott...om jag vill leva längre...& friskare...& yngre för den delen...

Har redan märkt att jag börjar få rynkor...det sägs att det börjar vid 25 & jag e ju där så PUF sa det & jag känner mig flera år äldre...
Nä men...det skulle ju vara dagens glada...ser ni...jag klarar inte av att inte gnälla:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0