Dagis fröken tycker jag ska visa vem som bestämmer.

Idag försov vi oss...hade glömt att ställa klockan på sju så vi vaknade kl åtta istället. Omöjligt att komma till dagis i tid. Jag som brukar vara punktlig(vill utnytja den lilla tiden Matilda får vara där) kom 40 min försent. Det har aldrig hänt tidigare alltså. Men men...man e ju inte tvungen att vara där exakt halv åtta...fast jag vill helst!!!

Matilda ville ha ett äpple när vi skulle gå...& då försökte jag förklara att hon skulle till dagis & att hon kunde få ett där lite senare men hon ville verkligen ha det. Så jag gav henne...hon kunde sitta i vagnen & knapra på det vägen dit. Men när vi kom fram vägrade hon släppa den & skrek...så den fick följa med in. Tänkte för mig själv att jag skulle be lärarna ta den ifrån henne så inte de andra ungarna ville också ha(jag ville inte ta det ifrån henne för jag ville inte hon skulle börja skrika) men då tyckte fröken att jag skulle visa att jag bestämde över henne...he he...
Det vet väl alla att det e  jag som bestämmer...jag bestämmer över alla i detta hus! Så det så! Ha ha ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0