Eftermiddag!

Nu har Nicole åkt hem "tråkigt".
Det va så kul att umgås med henne idag, även fast vi inte träffats på länge så kändes det som vi träffas jämt. Vi e båda så pratglada & jag älskar att lyssna på henne. Sen e hon så jäkla fin...
Nu hoppas jag inte att det ska dröja lika länge innan vi träffs igen!!!


Nicole! <3


Nicole & Jag!

Hon tog hand om Noah när jag skulle hämta Matilda på dagis så jag slapp kånka med honom också. Så skönt...när jag kom hem hade hon fått honom att sova...ännu skönare. He he...duktiga Nicole!

Nu ska jag umgås med Matilda. Hon e så sällskapssjuk "som en annan" så hon springer bara runt & skriker om man inte sätter sig ner med henne...vi ska ligga på samma nivå vet ni!

Tur jag hann mysa lite med Noah innan Matilda kom hem. Det e lite jobbigt det där...att räcka till båda. Man vill båda lika väl men det e inte alltid så lätt att vara med en när den andra skriker. Åh...



Mina bäbisar!


Snart kommer Staffan hem "längtar så in helsike"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0