Ego me!

Imorse fick jag sova ut, det behövdes. Jag kände mig så mycket piggare idag än vad jag gjort på väldigt länge. Staffan tog hand om barnen då, vi brukar turas om & det tycker vi är jätte skönt. Vissa morgnar går vi upp båda för vi vill umgås som familj, det är ju väldigt viktigt det med!!!!

Just nu är Staffan & Matilda hos svärmor så jag är själv med Noah. Min syster, hennes svärmor & min farmor va förbi på en fika men åkte hem för en stund sen. & Noah somnade strax efter så jag passade på & sminkade mig lite & hade mig med våran nya kamera.

Så här är några bilder...det va rätt många jag tog. Det är inte ofta man känner sig snygg nu för tiden så jag passar på när jag tycker jag ser någorlunda bra iaf...smaken är som baken...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0