ensam...åh va skönt!

barnen sover & staffan e iväg & träffar en kompis. det e så tyst här hemma. precis som jag vill ha det. står inte ut med ljud just nu, när jag har ont i mina öron. näsan rinner & hostan påminner sig hela tiden. jobbigt...men som sagt skönt att jag inte behöver göra något just nu. ska bara sitta här i min fotölj & titta på tv & bläddra i nya chic.

min syster va här tidigare ikväll. det va ett tag sen hon va här för hon har varit iväg  på semester. sälen, 1 vecka. lyx! skulle också vilja men det får vi ta nästa år om ekonomin e bättre vill säga.

matilda har verkligen saknat sin moster. hon har nämt henne varje dag & har till & med sjungit om henne. min fina tjej...så kul att hon nu tycker om fler än bara mig. hon som alltid varit så himla mammig.





vi drack te, jag & min syster. e inte förtjust i te alls men jag har hört att det ska vara bra att dricka när man e förkyld så då vart det te för min del. det gick ner!

nu ska jag bre mig en macka & äta en apelsin för jag e hungrig igen...

Kommentarer
Postat av: Syster

Ja, det var kul igår, verkligen. Har saknat Matilda en hel del när jag var borta och er också, självklart. Det var kul att fula oss lite.....

2009-01-29 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0