först jätte gnälliga men nu glada!

när vi kom hem från dagiset frågade matilda efter banan. fanns inte! sen så frågade hon efter glass. fanns inte! då bröt helvetet loss. hon la sig på golvet & skrek & skrek & skrek. jag försökte med allt annat men hon skulle just ha banan & glass. noah gnällde jätte mycket under den här tiden...han hade feber & va hungrig. jag visste inte vart jag skulle ta vägen. åh va jobbigt det e ibland. det blir så intensivt så jag står inte ut...vill bara försvinna.
som tur så va kusin veronika på väg hit så jag ringde henne & bad henne köpa med sig glass.
matilda blev jätte glad...både över att se henne & över att hon fick glass!
noah åt massa & sov!
sedan dess har de varit hur glada som helst! de sitter just nu allihopa i matildas rum & leker! & jag passar på & bloggar lite som vanligt!

 idag gjorde jag kycklingwok till oss alla. passade perfekt för veronika som kör gi just nu.
nu ska vi dricka lite kaffe & sen ska jag iväg & handla sig lite mat. passar på när jag ändå ska köra veronika hem. & hon passar på när hon får skjuts!

bilder får ni se på lite senare ikväll...eller imorgon. det beror på när ni går in här & läser!
jag tycker om er...hoppas ni vet det!

Kommentarer
Postat av: pia

hej leo

så söta dina gullungar är =) du är ju oxo jätte fin

ha en skön helg

kramar pia

2009-01-31 @ 11:59:33
URL: http://pwahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0